Formular Abonament Hrană
livrare la domiciliu

ZooCenter îți livreaza gratis hrana acasa sau la birou!

Alege tipul de hrana preferat iar noi ți-o livrăm la data dorită. Comanda minimă este de 50 Lei de maxim 2 ori/luna.
Se onorează doar comenzile din interiorul orașului.Comenzile sub 50 Lei nu se onoreaza. Comanda presupune completarea formularului de abonament disponibil în magazin sau online pe ww.zoocenter.ro.
Abonații vor fi contactați telefonic cu minim 24 ore înainte de livrare, în vederea stabilirii detaliilor. În cazul în care apar modificari cu privire la datele din abonament, acestea vor fi comunicate telefonic la numarul: 0733 400 270 sau prin mail: abonament[at]zoocenter.ro cu 48 ore înainte de livrare.

Program livrare: luni-vineri 10:00 - 18:00

Sugestii pentru comanda:

  • - hrana uscata pentru câini, pisici, alte animale
  • - hrana umeda: conserve, plicuri, pate
  • - recompense: piele presata, biscuii, delicii, antrenament
  • - lapte praf
  • - suplimente nutritive

REGULAMENT ABONAMENT HRANA

1. Comanda

Comanda – se poate face prin completarea formularului de abonament disponibil in magazin  sau online pe www.zoocenter.ro , reprezentand o forma de comunicare intre Client si Vanzator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Produsele iar Clientul este de acord sa primeasca aceste Produse si sa faca plata acestora conform detaliilor stabilite inainte de livrare. Comanda va fi onorata dupa confirmarea datelor si a termenilor de livrare.Abonatii vor fi contactati telefonic cu minim 24 de ore inainte de livrare in vederea stabiliri detalilor.

3. Plata

Plata se efectueaza cash la receptia coletului catre agentul Zoocenter sau prin OP inaintea livrarii in contul RO09 CITI 0000 0007 5561 1018.

4. Conditii de livrare.

Livrarile sunt gratuite si se fac numai in orasul IASI. Comanda minima este de 50 lei. Comenzile sub 50 lei nu se onoreaza.

Livrarea produselor comandate se face de catre un agent Zoocenter , la adresa specificata in formularul de abonament, in conditiile de livrare specificate in formular, de luni pana vineri in intervalul 10 - 18.

Adresa se poate schimba daca clietul va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail pe abonament[at]zoocenter.ro mentionand clar noua adresa si numarul abonamentului.
Clientul are dreptul de a renunta la un produs sau de a schimba ceva in comanda inainte de expedierea comenzii cu 48 ore.

5. Protectia datelor personale

5.1. Avand in vedere regulamentul GDPR si legislatia in vigoare privind protectia datelor personale, Organizatorul isi asuma obligatia de a nu face disponibile in nici un fel, datele personale ale Clientului.

5.2.Tuturor participantilor la campanie le sunt garantate drepturile in conformitate cu “Notificarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal” disponibila si afisata in magazinul Zoocenter.

5.3. Prin participarea la campanie si transmiterea datelor personale in vederea participarii la aceasta, participantii isi exprima acordul expres pentru inregistrarea datelor cu caracter personal in baza de date a Organizatorului cat si pentru procesarea acestora. Scopul constituirii acestei baze de date de catre Organizator îl constituie imbunatatirea relatiilor cu clientii si analiza datelor pentru informarea cat mai rapida si mai corecta a Clientilor, prin diverse mijloace de comunicare (posta, email, SMS etc.) cu privire la viitoarele promotii, actiuni de marketing sau campanii ale Organizatorului.

5.4 Participantii la aceasta campanie pot oricand sa se dezaboneze de la primirea de newsletter sau orice fel de alte informatii privind actiunile de marketing si/sau campaniile Oragnizatorului, prin apasarea butonului „dezaboneaza” din newsletter-ul primit.

5.5.În cazul în care aveti intrebari privind protecția datelor de către Vabro Retail, vă rugăm să nu ezitați să contactați Responsabilul nostru pentru protecția datelor la adresa de email: dpo[at]vabro.ro

6. Renuntarea la contract si returnarea produselor
Clietul poate renunta la abonament in termen de minim 48 ore inainte de livrare, prin solicitare scrisa la adresa de e-mail abonament[at]zoocenter.ro.

Clientul poate returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:

Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;

Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate, etc) fata de comanda plasata;Produsele prezinta defecte de fabricatie.

Clientul s-a retras din contract in termenul specificat anterior.

Conditia principala in cazul acceptarii retururilor este obligatorie prezentarea bonului fiscal/factura de achizitie.Zoocenter isi rezerva dreptul de a anula un abonament in cazul in care clientul nu indeplineste conditiile specificate.Anularea comenzilor de catre client in mod repetat, da dreptul vanzatorului de a anula abonamentul.